Ana içeriğe atla

Yayınlar

Mart, 2020 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Komut Satırından Mail Göndermek (SSMTP)

Arkadaşlar merhaba bu konuda sizlere, komut satırından mail gönderme konusundan bahsedicem. Kullanacağımız araç "ssmtp" aracı.  Komut satırı üzerinden, kendi mail hesabınızı kullanarak mail göndermenizi sağlayan bir araç. Bu araçla sadece gönderme işlemi yapabilirsiniz.  Bu aracı kullanarak gelen maillerinizi okuyamazsınız.

Bu konudaki uygulamayı oluşturduğum bi GMAİL hesabı üzerinden yapıcam. Diğer mail hesapları içinde bu aracı kullanarak komut satırı üzerinden mail gönderme işlemi yapabilirsiniz.

"ssmtp" aracını kurmak için, "apt install ssmtp" komutunu kullanılır.



Ardından konfigurasyon yapmak için  "nano /etc/ssmtp/ssmtp.conf" komutuyla ilgili dosya açılır ve aşağıdaki satırlar olduğu şekilde ilgili dosyanın en alt satırına yapıştırılır.


AuthUser=birkana920@gmail.com
AuthPass=123456789/*-/*-
FromLineOverride=YES
mailhub=smtp.gmail.com:587
UseSTARTTLS=YES



Burda mail ve parola bilgisini kendi hesabınıza göre düzenlemelisiniz.  Eğer başka bir mail …

Hacker Setlerinde Kampanya - Sadece Bu Konuya Özel

Arkadaşlar merhaba bu konuda sizlere, hazırladığım hacker eğitim setlerindeki kampanyadan bahsedicem. Siber Güvenlikle hobi olarak ilgilenen veya kariyer yapmak isteyenler için hazırlamış olduğun eğitim setleri 250 TL den 100 TL ye indirildi. Fırsatı kaçırmamanızı tavsiye ederim. Bu eğitimleri aldığınızda siber güvenlik alanında kariyer yapma fırsatınız var. 







Hazırladığım eğitimleri alan arkadaşlardan bazıları, kendilerini geliştirdikten sonra, benzer şekilde eğitimler hazırlayarak para kazanmaya başladı. Bazıları, çeşitli şirketlerde çalışmaya başladı. Bazılarıda tamamen bireysel olarak, çeşitli şirketlere penetrasyon testi yaparak para kazanma yolunda ilerliyor. (Bu konudan Uygulamalı Bayrak Kapma Yarışı Eğitimde bahsetmiştim.) Eğitimler ve İçerikleriTemel Seviye Etik Hacker EğitimiA’dan Z’ye Etik Hacker Eğitimi Seri — 1A’dan Z’ye Etik Hacker Eğitimi Seri — 2Üçüncü Seviye Etik Hacker EğitimiDördüncü Seviye Etik Hacker EğitimiBeşinci Seviye Etik Hacker EğitimiHer Yönüyle Kali Linux …

CIA Hacker Testi - Gerçek (Snowden Alıntılı)

arkadaşlar merhaba bu videoda sizlere, snowden filminden alıntı bir sahne ve sahneyle ilgili yorumumu aktarıcam. izleyeceniz sahne, gerçek bir olay canlandırmasıdır.

Video ve Anlatım : https://youtu.be/18swAb3a9nE

Videonun başındada söylediğim gibi, bu bir canlandırmadır. Yani izlediğimiz şey, geçmişte yaşanan gerçek bi olaydır. CIA nin bünyesindeki siber güvenlik uzmanlarına uyguladığı bi testi gördük, burda dikkkatinizi çekmek istediğim şey. uygulanan testte bir sistemi ele geçirme istenmiyor. öncelikle bir sunucu üzerinde, web sitesi kurma, yedeğini alma, sistemi bozma ve sonrasında yedeği kullanarak sistemi yeniden yükleme işlemlerini gerçekleştirmesi isteniyor.

daha öncede sizlere bir çok kez söylediğim gibi, siber güvenlik üzerine bişeyler öğrenmek istiyorsanız, öğrenmek istediğiniz şeyin öncelikle size ait bi versiyonu olması gerekir. Yani web sitelerinin güvenlik açıklarını öğrenmek istiyorsanız öncelikle, bir web sitesiniz olması gerekir. web siteleri hangi servis üzerine kur…

Alman İstihbaratını Hackleme (Whoami Alıntılı)

arkadaşlar merhaba bu videoda sizlere,  ben kimim filminden alıntı bir sahne ve sahneyle ilgili yorumumu aktarıcam. alman istihbarat teşkilatına yapılan bir siber saldırı senaryosunu izliyoruz.



izlediğimiz sahnenin bir film senaryosu olduğunuda göz önünde bulundururak işlenen sürecin ne olduğuna bakalım. ilk olarak hedefin hacklenip hacklenemeyeceği tartışılıyor ve her sistemin bir güvenlik açığı vardır, düşüncesinden yola çıkarak ilk adım atılıyor. Siber güvenik faaliyetlerinde ilk ve en önemli adım bilgi toplama adımıdır, bu adımda elde edilen bilgiler sürecin nasıl sonlanacağı hakkında da fikir verir.

ben kimim ekibi bu bilgi toplama adımında, fiziksel pasif bilgi toplama yöntemini kullanarak, hedefin evraklarının toplandığı binada, bilgi toplama işlemini gerçekleştiriyorlar.

elde ettikleri bilginin, bir çalışana ait zaafiyet noktası olduğunu görüyoruz, ilgili çalışanın kedilere olan düşkünlüğünü fırsata çevirerek, hazırladıkları bir trojanı hedefe mail yoluyla gönderiyorlar. ilgil…

BadUSB/Digispark Eğitimi Ücretsiz Almak İçin

arkadaşlar merhaba, dünkü videodan sonra kanala abone olup, yorum atanlara digispark eğitimini ücretsiz almaları için, mail adreslerine linkler gönderildi. Yoğunluk çok olduğu için, mailin ulaşmama veya geç ulaşma ihtimaline karşı, verdiğim sözün yere düşmemesi için, bu videoda sizlere, ücretsiz linki paylaşıcam.

umarım bu eğitimi aldıktan sonra, yıldız değerlendirmesinin benim için ne kadar önemnli olduğunu hatırlarsınız ve en kısa zamanda değerlendirmenizi yaparsınız.

2 Gün Boyunca Ücretsiz Kaydolabilirsiniz.

Ücretsiz Link : https://www.udemy.com/course/badusb-digispark-ile-hack-ve-guvenlik-yontemleri/?couponCode=2215F015808D68D5C85B